درام 80 ( مترطول )

3,200,000,000

این لوله از جنس آهن می باشد.

اندازه دهنه این لوله 3 اینچ می باشد.

موارد مصرفی این لوله معمولا برای موتور های توبلار می باشد.

56 عدد در انبار

شناسه محصول: 453
دسته : لوازم نصب
برچسب : درام, لوازم, مترطول, نصب

درام موتور کرکره برقی

درام‌هایی که برای نصب و نگهداری موتور کرکره برقی استفاده می‌شوند با توجه به روش تولید، در دو نوع درزدار و بدون درز (مانیسمان) تولید می‌شوند.

لوله‌های درزدار با استفاده از ورق‌های فولادی و فرآیند جوش تولید می‌گردند و لوله‌های مانیسمان براساس فرآیند ذوب از شمش و مقاطع مکعبی آهن تولید می‌گردند.

کاربرد:

تیغه ابتدایی به کمک پیچ شش گوش سرمته روی شافت فیکس می‌شود و شافت یا همان درام، نقش نگهداری و اتنقال نیروی چرخشی، از موتور به درب و در نهایت باز و بسته شدن درب را به عهده دارد. بعبارت دیگر هنگام بسته شدن درب، با چرخش درام، تیغه‌های رول شده به دور درام، آرام آرام شروع به حرکت به سمت پایین نموده و با باز شدن رول به طور کامل، درب نیز تماماً، بسته می‌گردد. در زمان باز شدن درب کرکره برقی، عکس این عمل انجام می‌شود. به این صورت‌که تیغه‌ها به سمت بالا حرکت کرده و به دور درام رول می‌شوند.

 انواع درام

به طور کلی براساس شکل سطح مقطع، درام شش ضلعی و گرد در بازار موجود می‌باشد و بر اساس قطر داخلی، شافت در اندازه‌های 2، 3،4 و 5 اینچ تولید می‌گردد.

سایز درام مورد استفاده در اجرای کرکره اتوماتیک، براساس نوع و توان موتور انتخاب می‌شود.

بطورکلی دو نوع موتور در تولیدکرکره‌های اتوماتیک استفاده می‌شود: ساید و توبلار.

درام به‌کارگرفته شده در هر دو نوع موتور ساید و توبلار از لحاظ شکل و جنس تقریباً مشابه است. هر چقدر قدرت و توان موتور و ابعاد درب بیشتر باشد، قطر درام افزایش می‌یابد.

به طورکلی در موتورهای کرکره برقی دو نوع موتور توبلار و ساید استفاده می‌شود. در موتورهای توبلار سبک، از جمله 20، 30، 40 و 50 نیوتن، درام 2 اینج بسته می‌شود، تنها در بعضی مدل‌ها، درام شش ضعلی هم کاربرد دارد؛ اما در موتورهای توبلار سنگین، درام 3 اینج یا 11 سانتی‌متر به کار می‌رود. درام موتورهای ساید معمولی نیز 4 اینچ است ولی برای موتورهای ساید صنعتی با توان‌های بالا درام 13 یا 5 اینچ تولید و استفاده می‌گردد.

ضحامت و یا اصطلاحاً، ورق به کار رفته در درام کرکره‌برقی، 3 میلی‌متر است.

ورق‌های به‌کار رفته در تولید لوله درام درزدار، از نوع آهن سیاه بوده و با قابلیت رنگ‌آمیزی و پوشش گالوانیزه سازگار دارد.

روش‌های رنگ‌آمیزی تیغه‌های کرکره برقی، برای شافت نیز قابل استفاده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “درام 80 ( مترطول )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط